{{ result._id }}
Meer tonen
We are Watching...
Alle lezingen, tentoonstellingen, workshops, animatie films en voorstellingen zitten er inmiddels alweer ruim een week...
Twitter is buzzing in internetland. Op blogs en events kun je er niet meer omheen....
Het valt niet meer te ontkennen dat virtuele werelden in sociaal-culturele en economische zin een belangrijke rol spelen in onze maatschappij. Ze hebben impact op het leven van miljoenen gebruikers. Deze werelden lijken soms bijna angstaanjagend echt en bieden daardoor nieuwe mogelijkheden voor het leren van mensen. Bovendien ontstaan er in deze virtuele werelden ook hele nieuwe mogelijkheden, die in RL niet eerder mogelijk waren. In dit artikel wordt beschreven welke kansen virtuele werelden bieden voor het leren van mensen (binnen onderwijs, bedrijfsleven of daarbuiten).
Als kroegbaas lijkt het aantrekkelijk om een contract af te sluiten met een groot biermerk...
In de vakantieperiode deed ik een oproep om Zomer 2.0 vakantiefoto’s in te sturen. Voor...
Hyperlinks zijn de rode draad door iedere online speurtocht die we ondernemen. Bij iedere stap...
Wat is de online toekomst van de basisschool? Ik vraag het mij regelmatig af. Dat...
Nokia, van oorsprong ooit actief in de hout en rubberindustrie, weet zich voortdurend als een...
Volgende week is het zover: van dinsdag 25 september tot en met zaterdag 29 september...
Het hoogtepunt van afgelopen week was natuurlijk e.day 2007. Een dag vol informatie, inspiratie en...
Stel, er is een transporteur. Hij heeft het tij mee, en het aantal pakjes dat...
Het valt niet meer te ontkennen dat virtuele werelden in sociaal-culturele en economische zin een belangrijke rol spelen in onze maatschappij. Ze hebben impact op het leven van miljoenen gebruikers. Deze werelden lijken soms bijna angstaanjagend echt en bieden daardoor nieuwe mogelijkheden voor het leren van mensen. Bovendien ontstaan er in deze virtuele werelden ook hele nieuwe mogelijkheden, die in RL niet eerder mogelijk waren. In dit artikel wordt beschreven welke kansen virtuele werelden bieden voor het leren van mensen (binnen onderwijs, bedrijfsleven of daarbuiten).